Inzicht in beoordelingen, problemen en schoonmaak

Toegankelijke en schone toiletten spelen een belangrijke rol voor het imago van een organisatie. Het mogelijk maken om van het toilet gebruik te kunnen zegt iets over de klantvriendelijkheid maar nog niets over de klantbeleving van het toiletbezoek. HogeNood biedt verschillende mogelijkheden om de klantbeleving te meten en zo goed inzicht te krijgen wat er goed gaat en wat er mogelijk nog verbeterd kan worden.

Datavisualisatie van de werking van een faciliteit schoonmaken.

Zo werkt het

Beoordelingen

Bezoekers geven een beoordeling op basis van hygiëne, geur, sfeer & design en toiletartikelen via de tablet, app of door de QR-code op locatie te scannen.

Problemen

Is het toiletpapier op of is de kraan stuk? Bezoekers melden gemakkelijk problemen via de tablet, app of door de QR-code op locatie te scannen.

Schoonmaak

De schoonmaakrondes worden afgevinkt met behulp van de schoonmaak app. Zo heb je als bezoeker direct inzicht in de laatste schoonmaak en volgende geplande schoonmaakronde.